Az elmúlt években a munkáltatói márka megítélése sokat változott a fiatal generációk megjelenésével. A fenntarthatóság, a „zöld” szemlélet, a vállalat társadalmi felelősségvállalása, az értékteremtés mind hozzájárulnak ahhoz, hogy egy fiatal munkavállaló egy adott céget válasszon a lehetőségei közül. A korábbi generációktól eltérően a Z generáció számára kiemelten fontos a munkavállalói élmény, a kiválasztás lépései, az első nap benyomása vagy az onboarding folyamata.
Segítünk megérteni a jövő generációjának fontos igényeit, legyen szó kommunikációs, munkavállalói, vagy fogyasztási szokásokról. Támogatunk egy olyan vállalati környezet kialakításában, melyben hosszabb távon is el tud köteleződni egy fiatal munkavállaló, illetve amit ügyfélként is szívesen választ.
coreheed.hu 2019 - 2025 @ Minden jog fenntartva